Miten voin reklamoida?

Pyydämme ystävällisesti kaikkia yksityisasiakkaita ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen jälleenmyyjään reklamointien yhteydessä. Jos haluat olla suoraan yhteydessä meihin, pyydämme täyttämään lomakkeen painamalla alla olevaa painiketta.

Ota yhteyttä

Voit aina soittaa asiakaspalveluumme numeroon +358 942 451 390, mikäli sinulla on reklamaatioiden käsittelyyn tai muihin palveluihimme liittyvää asiaa.

Yritysasiakkaitamme pyydämme reklamointien yhteydessä ottamaan meihin yhteyttä suoraan netissä, puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Reklamaation lähetettyänne arvioimme onko asiakkaanne oikeutettu uuteen tuotteeseen vai lähetämmekö hänelle uudet varaosat. Laskun tehdystä työstänne voitte lähettää suoraan meille.

Online

Täytä yksinkertainen lomake painamalla alla olevaa linkkiä, joka siirtää sinut automaattisesti yritysasiakasportaaliin.

Ota yhteyttä

Puhelin

Soita puhelinpalveluumme, jossa voit asioida helposti ja nopeasti asiakaspalveluhenkilökuntamme kanssa.

+358 942 451 390

Sähköposti

Lähetä meille sähköpostia alla olevaan osoitteeseen. Pyydämme liittämään viestiisi asiakkaasi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron. Yhteydenottosi jälkeen me otamme asian hoitaaksemme.

grohe@grohe.fi

Huom! Muistathan aina reklamoinnin yhteydessä kertoa meille asiakkaasi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron.

Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, mikäli sinulla on kysymyksiä liittyen reklamointien käsittelyyn tai muihin GROHE-palveluihimme.

Soita numeroon +358 942 451 390 halutessasi nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.

Käytämme sivustolla evästeitä tarjotaksemme parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Jatkamalla vierailua oletamme hyväksyväsi evästeiden käytön. Lue lisää evästeistä ja niiden käytöstä sivuillamme. yksityisyyskäytännöistämme