Miten voin reklamoida?
Pyydämme ystävällisesti kaikkia yksityisasiakkaita ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen jälleenmyyjään reklamointien yhteydessä. Jos haluat olla suoraan yhteydessä meihin, pyydämme täyttämään lomakkeen painamalla alla olevaa painiketta.
Ota yhteyttäVoit aina soittaa asiakaspalveluumme numeroon +358 942 451 390, mikäli sinulla on reklamaatioiden käsittelyyn tai muihin palveluihimme liittyvää asiaa.
Yritysasiakkaitamme pyydämme reklamointien yhteydessä ottamaan meihin yhteyttä suoraan netissä, puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Reklamaation lähetettyänne arvioimme onko asiakkaanne oikeutettu uuteen tuotteeseen vai lähetämmekö hänelle uudet varaosat. Laskun tehdystä työstänne voitte lähettää suoraan meille.

Online
Täytä yksinkertainen lomake painamalla alla olevaa linkkiä, joka siirtää sinut automaattisesti yritysasiakasportaaliin.
Ota yhteyttä
Puhelin
Soita puhelinpalveluumme, jossa voit asioida helposti ja nopeasti asiakaspalveluhenkilökuntamme kanssa.
+358 942 451 390

Sähköposti
Lähetä meille sähköpostia alla olevaan osoitteeseen. Pyydämme liittämään viestiisi asiakkaasi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron. Yhteydenottosi jälkeen me otamme asian hoitaaksemme.
grohe@grohe.fi
Huom! Muistathan aina reklamoinnin yhteydessä kertoa meille asiakkaasi nimen, osoitteen ja puhelinnumeron.
Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, mikäli sinulla on kysymyksiä liittyen reklamointien käsittelyyn tai muihin GROHE-palveluihimme.
Soita numeroon +358 942 451 390 halutessasi nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.