KUKA ME OLEMME

TIETOA MEISTÄ

GROHE on maailman suurin hanavalmistaja ja maailmanlaajuinen brändi, joka on omistautunut innovatiivisten kylpyhuone- ja keittiöratkaisujen valmistamiseen. Vuodesta 2014 lähtien GROHE on ollut osa LIXIL konsernin vahvaa portfoliota. Vuosikymmenten ajan GROHE on keskittynyt tärkeisiin yritysarvoihinsa – teknologiaan, laatuun, muotoiluun ja kestävään kehitykseen. Arvot kuvaavat omistautumista ja kykyä luoda ennennäkemättömiä kokemuksia, jotka takaavat ”Pure Freude an Wasser” lupauksen täyttyvän jokaisen käytön kohdalla.

GROHE tarjoaa korkealaatuisia tuotteita, jotka täyttävät kaikista korkeimmat ja vaativimmat laatukriteerit ja -vaatimukset. Olemme jakaneet valikoimamme tuotekategorioihin, joita ovat GROHE QuickFix, GROHE Professional ja premium-tuotemerkki GROHE SPA. Jokainen tuotekategoria vastaa asiakasryhmä-kohtaisiin tarpeisiin.

Vesi on intohimomme. GROHE edistää LIXIL-konsernin Impact -strategiaa resursseja säästävällä arvoketjulla: CO2-neutraalista* tuotannosta, muovin vähentämiseen tuotepakkauksissa aina vettä ja energiaa säästäviin tuoteteknologioihin. GROHE Everstream-vesikiertoinen suihkumme on täydellinen esimerkki tästä. GROHE X -konsepti mahdollistaa viestinnän aivan uudella tavalla. Asiakkaamme voivat muun muassa osallistua GROHE X-alustalla digitaalisiin tapahtumiin. GROHE X Brand & Communication Experience -keskuksessa Saksan Hemerissä tarjoamme tilan, jossa tuotteisiimme ja ratkaisuihimme voi tutustua paikan päällä. Lisäksi käytössämme on GROHE X Motion Trucks -rekka, joka liikkuu ympäri maailmaa tarjoten asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua tuotteisiimme omalla paikkakunnallaan. Näin luomme yhteyden asiakkaisiin samalla kun LIXILin tavoite "Tehdä paremmista kodeista todellisuutta kaikille, kaikkialla" toteutuu.

*sisältää CO2-kompensointiprojekteja, lisätietoja osoitteessa grohe-x.com/sustainability

LIXILISTÄ

LIXIL (TSE-koodi 5938) valmistaa uranuurtavia tuotteita vedenkäyttöön ja asumiseen liittyen, joiden avulla ratkaistaan kuluttajien jokapäiväisiä haasteita ja tehdään paremmista kodeista todellisuutta kaikille kaikkialla. Japanilaisen perintömme pohjalta kehitämme ja innovoimme korkealaatuisia tuotteita ja teknologioita, jotka muokkaavat koteja. LIXIL erottuu muista valmistajista: merkityksellisen suunnittelun, yrittäjähengen, sitoutumisen, saavutettavuuden parantamisen ja vastuullisen liiketoiminnan kasvun avulla. Alan johtavat tuotemerkkimme ovat mm. INAX, GROHE, American Standard ja TOSTEM. Noin 55 000 kollegaa yli 150 maassa valmistaa ja myy ylpeänä tuotteita, jotka koskettavat yli miljardin ihmisen elämää joka päivä. Lisätietoja osoitteessa www.lixil.com

BRÄNDIARVOMME

Laatu, teknologia, suunnittelu ja kestävyys. Neljä brändiarvoa, jotka kuvastavat sitoutumistamme luomaan poikkeuksellisia kokemuksia. Asetamme vaatimuksemme äärimmäisen korkeiksi varmistaaksemme, että joka kerta, kun avaat GROHE-hanan sekoittimen tai astut GROHE-suihkutilaan, voit tuntea eron.

LAATU

LAATU

LIXILin maailmanlaajuinen tuotantoverkosto kattaa 79 tehdasta kymmenessä markkinassa vastatakseen maailmanlaajuiseen kysyntään. Viisi tuotantolaitosta kolmessa maassa valmistaa GROHE-tuotteita. Kaikki tehtaat noudattavat samoja standardeja ja prosesseja sekä täyttävät maailmanlaajuisesti vaativimmat viimeistely- ja toiminnallisuusvaatimukset.
Valmistuslinjasto on suunniteltu tukemaan sekä GROHE:n tuoteinnovaatioiden valmistusta että monimutkaisempia määrityksiä.
Alkaen raaka-aineista valmiiden tuotteiden lähettämiseen - organisaatio ylpeilee yli 90 prosentin valmistussyvyydestä. Tähän sisältyy GROHE-patruunoiden oma tuotanto. Patruunat ovat jokaisen GROHE-hanan sydän joka antaa tuotteelle sen kestävyyden ja ainutlaatuisen omaleimasen tunnun.

TEKNOLOGIA

TEKNOLOGIA

GROHE on ollut yli 80 vuotta uranuurtaja kylpyhuone- ja keittiöinnovaatioissa.
Ensimmäisen "kansan termostaatin" kehittämisestä vuonna 1956 aina 3D-metallitulostettujen hanojen lanseeraukseen vuonna 2019, GROHE keskittyy parantamaan kulttajien elämää kestävillä ja lisä-arvoa tuovilla tuoteratkaisuilla.
Jokainen GROHE-tuote juontaa juurensa Saksan Sauerlandin alueelle: Vuonna 2018 avattu moderni tutkimus- ja kehityskeskus Hemerissä, mahdollistaa uraa-uurtavien tuoteinnovaatioiden kehittämisen.
Hemerin laboratorio on ensimmäinen saniteettialan kehityslaboratorio, jolle on myönnetty uudelleenakreditointi DAkkS:ltä, Saksan akkreditointielimeltä, hanatestaukseen.
Akkreditointi lyhentää aikaa tuotekehityksen ja valmiiden tuotelanseerauksien välillä, koska tuotteiden markkinajulkaisut suoritetaan ja hyväksytään yrityksen omassa laboratoriossa itsenäisten testimenetelmien mukaisesti.

SUUNNITTELU

SUUNNITTELU

LIXIL Global Design -tiimi luo erottuvia kokemuksia sen ikonisille brändeille kuuden suunnittelustudion voimin Tokiossa, Tokonamessa, New Yorkissa, Lontoossa, Düsseldorfissa ja Singaporessa. Yhdistämällä kokemukseen perustuvan suunnittelulähestymistavan LIXILin edistyksellisiin teknologioihin brändi kehittää merkityksellisiä tuotteita, jotka ratkaisevat todellisia haasteita ja lisäävät arvoa monien ihmisten päivittäiseen elämään ympäri maailmaa. GROHE-brändin osalta Düsseldorfissa sijaitseva tiimi huolehtii siitä, että jokainen GROHE-tuote täyttää tuotelupauksen.

KESTÄVYYS

KESTÄVYYS

Vesi on intohimomme. GROHE edistää LIXIL-konsernin Impact -strategiaa resursseja säästävällä arvoketjulla: CO2-neutraalista* tuotannosta, muovin vähentämiseen tuotepakkauksissa aina vettä ja energiaa säästäviin tuoteteknologioihin. GROHE Everstream-vesikiertoinen suihkumme on täydellinen esimerkki tästä. Yli 20 vuoden ajan kestävyyden korkeimmille tasoille pyrkien GROHE toteuttaa johdonmukaisesti 360 asteen kestävyyslähestymistapaa, joka sisältää työntekijät, toimittajat, asiakkaat, prosessit, tuotteet ja yhteiskuntavastuun.
*sisältää CO2-kompensointiprojekteja, lisätietoja osoitteessa grohe-x.com/sustainability

Tutustu digitaaliseen kokemusalustaamme GROHE X:ään, jossa käsitellään aiheita kuten tuotesuunnittelua, kestävyyttä, laatua ja teknologiaa.