Takuu & Ehdot

Mitä voin tehdä, jos en löydä laskuani?

Takuuvaateiden yhteydessä GROHE:lle on toimitettava alkuperäinen lasku aiheutuneista kustannuksista. Jos laskua ei enää löydy, voidaan veloittaa palvelujen käytöstä aiheutuneet kustannukset.

Paljonko korjaukset maksavat, kun tuotteelle ei ole enää takuuta?

Jos tuotteelle ei enää ole takuuta, veloitetaan maksu. Palkkiot ovat 70,00 EUR kutsua kohden, plus alv. Jokaisesta tehdystä tunnista veloitetaan 80,00 EUR. Huomaa, että nämä maksut eivät kata minkään materiaalin kustannuksia.

Tuote oli viallinen. Saanko tästä hyvitystä?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tuotteen.

Mitä GROHE-takuu kattaa?

Tarkastele takuuehtojamme napsauttamalla alla olevaa linkkiä: https://www.grohe.fi/fi_fi/asiakastuki/takuu.html

Kuinka kauan GROHE-tuotteiden takuu on voimassa?

Tuotetakuu riippuu kyseisestä tuoteryhmästä. Tarkastele takuuehtojamme napsauttamalla alla olevaa linkkiä: https://www.grohe.fi/fi_fi/asiakastuki/takuu.html

Ovatko takuuajat samat kaikkialla?

Tuotetakuu on sama kaikkialla maailmassa. Tarkastele takuuehtojamme napsauttamalla alla olevaa linkkiä: https://www.grohe.fi/fi_fi/asiakastuki/takuu.html

Onko varaosille takuuta?

Takuu kattaa myös varaosat. Tuotetakuu riippuu olennaisesti kyseessä olevasta tuoteryhmästä. Tarkastele takuuehtojamme napsauttamalla alla olevaa linkkiä:

https://www.grohe.fi/fi_fi/asiakastuki/takuu.html

Käytämme sivustolla evästeitä tarjotaksemme parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Jatkamalla vierailua oletamme hyväksyväsi evästeiden käytön. Lue lisää evästeistä ja niiden käytöstä sivuillamme. yksityisyyskäytännöistämme